آواآوا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

برای فرشته زیبای زندگیمان

سونوی اول و دوم

1393/5/26 13:04
نویسنده : mami
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم؛

دخترم مامانی سیزده هفته بود که رفت آزمایش غربالگری(آزمایشگاه نسل امید)بعد آزمایش خون رفتم سونو خداروشکر وضعیتم خوب بودچشمک از مونیتوری که روبروم بود میدیدمت که هی تکون میخوری بعد از اینکه خانوم دکتر وضعیت شمارو چک کرد آقای دکتر اومد برای تعیین جنسیت و گفت که احتمالا دختره من خیلی خوشحال شدم چون خیلی دوست داشتم دختر باشی(خدارو هزاران هزار مرتبه شکر)بوس محبت بوس

سونو گرافی بعدی بین هفته 18 و 21 بود که من هفته 19 با خاله زهرا جون رفتیم سونوی 4 بعدی دکتر داریوش دلیری که خیلی خیلی تعریفشو شنیده بودم خیلی شلوغ بود بعد ار کلی انتظار بالاخره نوبت من شد این دفعه هم یه مونیتور بود که میتونستم ببینمت از سری قبل ماشالا بزرگتر شده بودی و ورجه وورجه میکردی آقای دکتر گفت که دختری و من یه نفس راحت کشیدم بعدش گفت چشات درشته و انگشتات کشیده است.فک کنم نوک مماغت میخوارید چون همش داشتی با دستای کوچولوت مماغت و میخواروندی الهی من قربونت بشم.

بوسبوسبوسبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)