آواآوا، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

برای فرشته زیبای زندگیمان

تولد آوا جوووونم

1394/2/8 11:52
نویسنده : mami
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

عزیزم آخرین معاینه من روز سه شنبه  93/9/25  که با مامان مهین و بابا یداله رفتیم پیش خانوم دکتر حنطوش زاده تا تاریخ دقیق زایمان و مشخص کنه البته نا گفته نماند که تاریخ زایمان طبیعی رو سونو 4 دی نشون میداد.دکتر بهم گفته بود که زیاد پیاده روی کنم تا زایمان راحتری داشته باشم.خانوم دکتر وقتی معاینه ام کردن گفتن آوا خانوم گل عجله داره زودتر بدنیا بیاد و گفتن تا شب حتما دردت میگیره.من اصلا باورم نمیشد که حرف خانوم دکتر درست از آب دربیاد.بعد اینکه از مطب برگشتیم  خودم و آماده کردم ولی اصلا درد نداشتم تا اینکه شب شد دقیقا از ساعت 9 دردایی و احساس کردم  اصلا باور نمیشد که داری بدنیا میایی عزیزم.

ساعت 10:30 شب حاضر شدیم بابا مهدی مامان مهین و بابا یداله رفتیم بیمارستان بهمن.دل تو دلمون نبود مامانی و بابایی و خاله ها رو هم مامان مهین خبر دار کرده بود و اونام شبونه از زنجان راه افتاده بودن. خدا خیر بده مامان مهین و خیلی زحمت من و کشیدن واقعا یک ماه در حق من مادری کردن.ساعت 20دقیقه بامداد 26 آذر ماه دختر گلم بدنیا اومدی اون لحظه که تو اتاق عمل دکتر گذاشت تورو رو سینه ام تا عمر دارم فراموش نمیکنم بهترین لحظه ی زندگیم بود.خدای مهربون نگه دارت باشه عززززززیزمی

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)